Zamknij

Nie daj się nabrać

10:24, 23.08.2017 TN
Skomentuj

Pomimo licznych apeli i kampanii medialnych, jak choćby ta w "Tygodniku Nadwiślańskim" przed trzema laty, wciąż należy uważać na propozycje "tańszych usług telefonicznych". Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ujawnił nowego naciągacza.

Kiedy w lipcu znajomy mówił mi o pewnej fi rmie telekomunikacyjnej, która zwabia naiwnych na "tańsze usługi", przeżyłem déjà vu. Byłem przekonany, że takie działania nie mają już racji bytu, bo media papierowe i elektroniczne przez ostatnie lata zrobiły naprawdę dużo, by ludziom uświadomić co najmniej dwie rzeczy - aby przez telefon nie zgadzali się na wszelkiego rodzaju kuszące propozycje, a przed podpisaniem jakichkolwiek umów z wielką uwagą czytali ich treść.

- W przypadku sprzedaży na odległość przedsiębiorca jest zobowiązany do potwierdzenia konsumentowi na piśmie informacji dotyczących między innymi szczegółowych danych fi rmy, towaru, jego ceny, zasad zapłaty, kosztów oraz terminu i sposobu dostawy, prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni - tłumaczyła na łamach "TN" Ferdynanda Łątkowska, powiatowy rzecznik konsumentów w Nisku... (pn)

Więcej w papierowym i elektronicznym wydaniu "TN".

(TN)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

buczekbuczek

0 0

pamiętam jak na studiach dorabiałam w telemarketingu to często się ludzie skarżyli jak zostali oszukani 18:42, 24.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%