x

Reklama przystankowa

Regulamin umieszczania reklam w gablotach na przystankach komunikacji miejskiej w Tarnobrzegu

§ 1. Umieszczanie reklam odbywa się na podstawie umowy dzierżawy gablot przystankowych zawartej pomiędzy Wydawnictwem Samorządowym sp. z o.o., zwanym dalej zleceniobiorcą, a Urzędem Miasta Tarnobrzega.
§ 2. Umieszczanie reklam w gablotach przystankowych podlega opłatom zgodnie z cennikiem stanowiącym załącznik do regulaminu.
§ 3. Samowolne umieszczanie reklam na wiatach i gablotach przystankowych podlega karze zgodnie z art. 63a Kodeksu wykroczeń (Dz. U. Nr 44/83 poz. 203).
§ 4. Zlecenia przyjmowane są w redakcji „Tygodnika Nadwiślańskiego” w każdy dzień roboczy w godzinach od 8.00 do 15.00 (tel. 15 822 52 40).
§ 5. Jedno zlecenie umieszczenia plakatów reklamowych w liczbie 40 szt. na 10 wiatach przystankowych (wykaz w załączeniu) będących przedmiotem umowy wymienionej w § 1 przyjmowane jest na okres nie krótszy niż jeden miesiąc. Liczba plakatów wynika z faktu ich umieszczenia na dwóch bocznych ścianach przystanków tak, by były widoczne zarówno z zewnątrz przystanku, jak i jego środka.
§ 6. Zleceniobiorca dołoży wszelkich starań, by gabloty przystankowe utrzymywane były w czystości i nienagannym stanie technicznym. Nie może jednak brać odpowiedzialności za ewentualne działania osób trzecich niszczących mienie gminy Tarnobrzeg.
§ 7. Zlecenia nietypowe podlegają negocjacjom pomiędzy zleceniobiorcą i zleceniodawcą.
§ 8. Podstawowym formatem przyjmowanych plakatów reklamowych jest format A2 (61 x 43 cm). Możliwe jest zamieszczanie plakatów mniejszych. Formaty większe niż A2 (do formatu A0 – 86 x 120 cm) mogą być umieszczane jedynie w układzie poziomym na sześciu przystankach oznaczonych w załączniku gwiazdką.

Cennik

1. Umieszczenie 40 plakatów reklamowych na 10 przystankach – 100 zł netto za jeden tydzień (nie mniej niż cztery tygodnie).
2. Umieszczenie 24 plakatów reklamowych na sześciu przystankach, których gabloty umożliwiają jednoczesne umieszczenie dwóch plakatów formatu A2 – 60 zł/tydzień
3. Opłata dodatkowa przy zamówieniu wyłączności w gablotach, o których mowa w pkt. 2 – 50 proc. Przy takim zamówieniu w gablocie umieszczone zostaną tylko plakaty zamawiającego.
4. Rabat przy zamówieniach na okres dłuższy niż jeden miesiąc – 20 proc.
5. Rabat przy zamówieniu jednoczesnej reklamy w gablotach i na łamach „Tygodnika Nadwiślańskiego” (minimum pół kolumny) lub/i jego stronie internetowej (na okres minimum jednego miesiąca) – 50 proc.
6. Opracowanie i druk 100 szt. pełnokolorowych plakatów reklamowych formatu A2 – 500 zł netto.

Wykaz przystanków z gablotami reklamowymi

1. ul. Sokola (obok fontanny)
2. ul. Kopernika (naprzeciwko „Górnika”)
3. ul. Sikorskiego (naprzeciwko „Bartosza”)
4. ul. Sikorskiego (wieżowce)
5. ul. Mickiewicza (dworzec PKS)*
6. ul. Sikorskiego (bank PKO)*
7. ul. Sienkiewicza (poczta)*
8. ul. Zwierzyniecka („Intermarche”)*
9. ul. Kwiatkowskiego (targ)*
10. ul. Piłsudskiego *

DSC_0202

Przystanek z gablotami o szer. 85 cm

DSC_0193

Przystanek z gablotami o szer. 125 cm, umożliwiającej umieszczenie dwóch plakatów formatu A2