Zamknij

Jakie wymiary powinien mieć baner reklamowy?

15:50, 09.04.2020 KR Aktualizacja: 15:50, 09.04.2020
Skomentuj

Prowadzenie firmy wymaga dbałości o ciągłą promocję usług. Ma to duże znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstwa oraz zdobywania nowych klientów, dlatego od samego początku warto zainwestować w dobrą reklamę. Nie oznacza to, że musisz wydawać fortunę na działania promocyjne, gdyż dostępne są skuteczne banery reklamowe, które wyróżniają się niskim kosztem. Jak dopasować je do swojej firmy?

Baner reklamowy - sposób na efektowną promocję

Wśród narzędzi promocyjnych, niesłabnącą popularnością cieszą się banery reklamowe. Stanowią one oczywisty wybór, dzięki czemu mogą być wykorzystywane przez firmy działające w każdej branży. Banery reklamowe służą do przekazywania ważnych informacji dotyczących działania przedsiębiorstwa, a także są wykorzystywane do promocji marki na szeroką skalę. Ich skuteczność zależy od opracowanego projektu, wielkości banera oraz miejsca jego montażu.

Komu zlecić druk banerów?

Jeżeli zdecydowałeś się na taką formę promocji, musisz znaleźć firmę, która zajmuje się wykonywaniem banerów wielkoformatowych. Jedną z nich jest Open Print oferujący wydruk banerów z możliwością opracowania projektu graficznego - https://www.openprint.pl/baner. Na stronie internetowej dostępny jest specjalny kreator oraz przydatne wskazówki, jak zaprojektować baner, które pomogą Ci wybrać wielkość i rodzaj konstrukcji. Druk banerów reklamowych musi być poprzedzony określeniem parametrów produktu.

Jak wybrać rozmiar banera?

Zanim zdecydujesz się złożyć zamówienie na wydruk banera, musisz określić jego wymiary. Wcześniej jednak powinieneś opracować projekt graficzny i zdecydować, co ma się na nim znaleźć. W ten sposób dopasujesz wielkość powierzchni do zapotrzebowania i zyskasz pewność, że wszystkie elementy projektu będą dobrze widoczne.

Na rynku dostępnych jest wiele formatów banerów reklamowych, a każdy z nich możesz zmodyfikować według własnych potrzeb. Poznaj najpopularniejsze z nich.

  • Banery reklamowe jednostronne

Jest to najpopularniejszy i najbardziej uniwersalny wariant dostępny na rynku. Do wyboru jest wiele rozmiarów banera, z czego najmniejszy wynosi 200x100 cm a największy 400x150 cm. Oprócz tego można zmodyfikować jego wielkość na zamówienie, dopasowując powierzchnię do indywidualnych potrzeb. Zlecając wydruk banerów, można skorzystać z pomocy grafika lub przesłać gotowy projekt.

  • Baner dwustronny

W tym przypadku baner ma większe możliwości prezentacji przekazu reklamowego, gdyż jego powierzchnia może zostać zadrukowana z obu stron. Dzięki temu można wykorzystać dwa projekty lub zdecydować się na umieszczenie jednej grafiki obustronnie. W tym przypadku również możesz zmodyfikować wielkość banera lub zdecydować się na jeden z dostępnych formatów, na przykład 300x100 cm lub 300x140 cm.

  • Baner jednostronny odblaskowy

Lokalizacja banera ma duże znaczenie dla określenia jego parametrów oraz wyboru modelu. Jeżeli planujesz umiejscowienie reklamy w miejscach słabo oświetlonych, najlepszym rozwiązaniem będzie baner odblaskowy. W tym przypadku wydruk jest wykonywany specjalną farbą, która odbija światło, dzięki czemu przekaz jest widoczny. Wybierając wielkość banera, warto wziąć pod uwagę miejsce, w którym będzie ustawiona reklama, aby była czytelna dla odbiorców.

Ile kosztuje baner reklamowy?

Ceny banerów są zróżnicowane i zależą od wybranego modelu oraz wielkości. Warto jednak pamiętać, że jest to jednorazowa inwestycja, dlatego koszty takiej reklamy są dużo niższe niż inne formy promocji. Dodatkowo przy większych nakładach druku banerów można liczyć na atrakcyjne zniżki, dzięki czemu masz szansę sporo zaoszczędzić.

Materiał zewnętrzny

(KR)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%