Od kilku tygodni cała służba zdrowia funkcjonuje na nowych zasadach. Konieczność zachowania środków ostrożności, w obawie przed koronawirusem, powoduje, że zupełnie inaczej niż dotychczas działają nie tylko szpitale, ale także przychodnie zapewniające podstawową opiekę zdrowotną i poradnie specjalistyczne. Do minimum ograniczyły przyjmowanie pacjentów, przechodząc na udzielanie porad telefonicznych.
- Jest ciężko, telefony dosłownie się urywają. Niektórzy pacjenci mają pretensje, że nie mogą się dodzwonić, że kontakt z lekarzem jest utrudniony, że nie mogą przyjść osobiście. Na to nic nie mogę poradzić, sytuacja jest skrajna. Telefon dzwoni non stop od godziny 7 rano. Staram się pomagać jak najlepiej potrafi ę, nie obrażam się nawet jeżeli pacjent jest niemiły. Ale tacy to margines. Większość podchodzi do sytuacji ze zrozumieniem. Ludzie zgłaszają masę problemów...
Czytaj w papierowym
i elektronicznym wydaniu "TN".
KUP e-TN:
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz