Zamknij

Organizacja loterii promocyjnych i audioteksowych, czyli jak zwiększyć sprzedaż

09:02, 30.08.2022 Angelika Rutyna
Skomentuj

Ludzie lubią konkursy z nagrodami. Możliwe, że dzięki nim budzi się do życia instynkt łowczy, którego na co dzień homo sapiens nie potrzebują. Wizja jakiejkolwiek nagrody budzi w człowieku chęć zmierzenia się z innym, chęć walki o wygraną. Im ciekawsze nagrody, tym oczywiście ta walka jest bardziej zacięta, a ludzie bardziej zdeterminowani. Zobaczmy czym w ogóle są te loterie.

Loterie promocyjne i audioteksowe - charakterystyka

Na początek należy podkreślić, że loterie promocyjne i audioteksowe nie są ze sobą tożsame - to dwie zupełnie różne rzeczy, choć mylnie uważa się, że są tym samym.

Loteria promocyjna to rodzaj gry hazardowej, która zgodnie z prawem może być skierowana do szerszej grupy odbiorców. Nagrodą mogą być cenne przedmioty, a nawet pieniądze, a żeby je zdobyć, trzeba mieć skończone 13 lat i uzyskać dowód udziału w grze, najczęściej poprzez zakup konkretnego towaru czy usługi objętych promocją. Ten rodzaj loterii jest popularniejszy.

Loteria audioteksowe przed wszystkim różnią się tym, że by wziąć w niej udział, trzeba być osobą pełnoletnią, czyli mieć ukończone 18 lat. Takie ograniczenie automatycznie zmniejsza grupę potencjalnych odbiorców. By wziąć udział w takiej loterii, należy wysłać wiadomość SMS lub wykonać połączenie.

Organizacja loterii - od czego zacząć?

Trzeba postawić sprawę jasno - organizacja takich loterii, mimo że daje zadowalające wyniki, jest skomplikowana i może sprawić dużą trudność nawet takim osobom, które w przeszłości organizowały podobne akcje.

Warto do organizacji loterii promocyjnych i audioteksowych zaangażować specjalistów z różnych dziedzin - marketingu, IT,  administracji i przede wszystkim przemyśleć skorzystanie z usług specjalistów. Współpraca z doświadczonymi osobami, specjalizującymi się w realizacji takich i podobnych przedsięwzięć, to przepis na sukces.

i360 to wiodący dostawca usług profesjonalnego zarządzania programami lojalnościowymi B2C oraz motywacyjnymi B2B którego kluczową kompetencją jest tworzenie oraz integracja systemów informatycznych służących prowadzeniu programów lojalnościowych. Tworzenie oraz organizacja loterii promocyjnych i audioteksowych to dla tej firmy, według popularnego powiedzenia, bułka z masłem.

Oddajmy jednak głos i360. Więcej na temat organizacji tychże loterii okiem specjalistów można znaleźć pod poniższym linkiem:https://i360.com.pl/aktywizacja-sprzedazy-przez-organizacje-loterii-promocyjnych-i-audioteksowych/

Bazując na podstawie wieloletniego - dwudziestoletniego doświadczenia, i360 nie tylko pomoże w samej organizacji, ale również przeanalizuje potrzeby klienta i doradzi najlepsze rozwiązanie.

Artykuł sponsorowany

(Angelika Rutyna)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%