Nieznany sprawca przy użyciu bankowości elektronicznej wyłudził pokaźna kwotę od 24-latki z gminy Bogoria.
Jak wynika z relacji pokrzywdzonej, otrzymała ona telefon od mężczyzny podającego się za pracownika banku, w którym posiadała rachunek bankowy. Mężczyzna zapytał ją czy składała wniosek o kredyt, a kiedy zaprzeczyła, rozmówca polecił jej aby celem anulowania wniosku zalogowała się do serwisu bankowości elektronicznej, gdzie kolejno wykonywała ona polecenia podawana jej przez tego mężczyznę. W ten sposób na jej rachunek wpłynęła kwota 42900 zł. Miało być anulowanie kredytu, jednak kredyt zaciągnięto. Po tym wszystkim 24-latka udała się do Staszowa, gdzie w bankomacie, zgodnie z instrukcjami telefonicznymi wypłaciła łącznie 25000 zł. Tą kwotę zgodnie z kolejnymi udzielanymi jej wskazówkami wpłaciła przy wykorzystaniu wpłatomatu i podawanych jej przez rzekomego pracownika banku kodów BLIK. Dopiero po tym kontaktując się z infolinią banku zorientowała się, iż została oszukana. Przed wykonaniem tych transakcji kobieta na swoim koncie miała jedynie kwotę 900 zł.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz