Powstaje tarnobrzeska aplikacja dla przedsiębiorców i ich potencjalnych klientów - Tygodnik Nadwiślański
Reklama

Powstaje tarnobrzeska aplikacja dla przedsiębiorców i ich potencjalnych klientów

2

Powstaje mobilna aplikacja z myślą o mieszkańcach i przedsiębiorcach z Tarnobrzega. Przedsiębiorcy będą mogli zarejestrować w niej swoją działalność i informacje o świadczonych usługach, a mieszkańcy korzystać z bazy usług firm z Tarnobrzega i okolic. 

Na platformie znajdziemy  ogłoszenia dotyczące  dostępnych na lokalnym rynku usług, świadczonych przez mechaników samochodowych, kosmetyczki, piekarzy, fryzjerów i inne, lokalnie funkcjonujące działalności, które już w lutym będą mogły dołączyć do bazy powstającej aplikacji mobilnej.

Zobacz także:
– Strzelanina w gminie Gorzyce? Trwa akcja policji [zdjęcia][aktualizacja]
– Pożar w Wielowsi, samochód spłonął doszczętnie [wideo][zdjęcia]
– Sandomierzanin będzie walczył w Gromdzie!

Startup z Tarnobrzega ma być pomocny dla mieszkańców małych miast, właścicieli lokalnych firm i potencjalnych klientów.  Jest szansą  na dotarcie ze świadczoną przez firmę ofertą do mieszkańców, szczególnie w okresie pandemii, kiedy informacje umieszczone na budynkach czy w witrynach sklepowych stały się mniej skuteczne.

Uruchomienie platformy przewidywane jest na połowę lutego. Firmy i osoby prowadzące niezarejestrowaną działalność mogą w dniu startu wysłać swoje dane wraz z informacjami o świadczonych usługach na adres firmy@malemiasta.com. Obecność w aplikacji i wyszukiwarce jest bezpłatna.

Udostępnij

2 komentarze

  1. “Firmy i osoby prowadzące niezarejestrowaną działalność mogą w dniu startu wysłać swoje dane wraz z informacjami o świadczonych usługach”
    Wydaje mi się, że prowadzenie niezarejestrowanej działalności jest sprzeczne z polskim prawem. Czy nie jest tak?

  2. przede wszystkim nie wolno sie bac optymalizacji i wprowadzania nowosci w dzialania firmy. My mocno odczulismy oszczednosc czasu po wprowadzeniu systemu monpay do monitoringu naleznosci. Do tej pory nie dosc, ze trzeba bylo recznie przeprowadzic taka kontrole terminow, to jeszcze wyslac powiadomienia o opoznieniach, ktore niestety w czasie pandemii pojawialy sie dosc czesto. Dzieki monpay ustawilismy automatyczne alerty, dane zostaly usystematyzowane i juz odczuwamy ze kontrahenci placa bardziej terminowo 🙂