reklama
Znamy kolejne marki, które znajdą się w Galerii Tarnobrzeg - Tygodnik Nadwiślański
niedziela, 25 września
reklama

Znamy kolejne marki, które znajdą się w Galerii Tarnobrzeg

3

Inwestorzy planujący wybudowanie Galerii Tarnobrzeg poinformowali o kolejnych markach, których sklepy i placówki znajdą się w obiekcie. To międzynarodowa sieć Dealz, salon jubilerski Apart i placówka bankowa banku PKO.

– Bardzo się cieszę, że kolejne firmy dołączają do grona najemców Galerii Tarnobrzeg. Od samego początku pracy przy tej inwestycji zależy nam na stworzeniu wyjątkowego miejsca, jakiego dotychczas brakowało na handlowej i rozrywkowej mapie miasta. Chcemy, aby każdy czuł się tu jak u siebie, a galeria stała się wizytówką miasta. Dużą rolę przykładamy także do dbałości o otoczenie obiektu, dlatego w ramach tej inwestycji m.in. zrewitalizujemy zabytkową ulicę Dominikańską, która w części stanie się pieszym deptakiem. Jestem przekonany, że zróżnicowana oferta handlowa i usługowo – rozrywkowa jaką zapewnią nasi najemcy nie tylko sprosta potrzebom i oczekiwaniom mieszkańców Tarnobrzega oraz okolicznych miejscowości, ale także wpłynie na poprawę wizerunku miasta – mówi Leszek Dąbrowski, prezes Master Development Poland, współinwestor Galerii Tarnobrzeg.

Największą powierzchnię spośród nowych najemców, aż 460 mkw. będzie miał sklep międzynarodowej sieci Dealz oferujący szeroki asortyment ponad 3000 produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach, począwszy od artykułów spożywczych i drogeryjnych, poprzez dekoracje i wyposażenie domu aż po zabawki, narzędzia i produkty dla zwierząt.

Z kolei salon lidera branży jubilerskiej w Polsce – sieci Apart, będzie liczył 120 mkw. W tarnobrzeskim centrum nie zabraknie także niezbędnych usług, wśród których znajdzie się m.in. placówka banku PKO, która zajmie 350 mkw.

Wcześniej informowano już o potwierdzeniu lokalizacji w tarnobrzeskiej galerii salonów marek należących do firmy LPP.

– Salony Sinsay, Mohito, Cropp, House i Reserved zajmą łącznie ok. 3700 mkw. Największy będzie sklep marki Reserved, który zajmie ok. 1500 mkw., następnie Sinsay z powierzchnią 800 mkw. Cropp i House, które będą miały po ok. 500 mkw., a Mohito 380 mkw. – informowała na łamach „Tygodnika Nadwiślańskiego” Marta Białowąs z firmy Loyalty Solutions zajmującej się obsługą medialną Galerii Tarnobrzeg.

Rozpoczęcie prac przy budowie Galerii Tarnobrzeg przewidziane jest na I kwartał 2022 roku. Ich zakończenie i oddanie obiektu do użytkowania, na II lub III kwartał 2023 roku.

3 komentarze

  1. SUPER OBIEKT BARDZO LADNY ARCHITEKTONICZNIE PIEKNIE WKOMPONUJE SIE W TEN MOCNO ZANIEDBANY DOTYCHCZAS OBSZAR TARNOBRZESKIEGO SRODMIESCIA. DLA PRZYPOMNIENIA POWIERZCHNIA CALKOWITA TEJ GALERII TO 22 TYS.M2, ZAS POWIERZCHNIA HANDLOWO-USLUGOWA TO 16 TYS.M2. TERAZ BRAWO I PODZIEKOWANIA DLA INWESTORA ORAZ DLA WLADZ MIASTA. NASTEPNE NA CO CZEKA TARNOBRZEG TO DUZY SKLEP BRANZY DEKORACYJNO-BUDOWLANEJ NP. LEROY MERLIN, ORAZ ROZPOCZECIA BUDOWY DRUGIEGO CENTRUM HANDLOWEGO NA TARNOBRZESKIM MOKRYSZOWIE CZEKAMY