Ruszyła kampania edukacyjna „Nad wodą z głową”, której głównym celem jest zwiększenie świadomości dzieci, młodzieży i ich opiekunów w zakresie bezpiecznego wypoczynku nad wodą oraz ochrony przed skutkami nadmiernego przebywania na słońcu.
Jak co roku, Jezioro Tarnobrzeskie przyciąga tysiące mieszkańców miasta i turystów. Jednak relaks nad wodą nie zwalnia z myślenia – przypomina o tym nowa kampania edukacyjna „Nad wodą z głową”, zainaugurowana właśnie w Tarnobrzegu. Na pierwszym planie – bezpieczeństwo, zdrowie i rozsądek.
Kampania wystartowała z konkretnym przesłaniem, a jej istotnym elementem jest edukacyjna ulotka, w której zebrano kluczowe zasady odpowiedzialnego zachowania nad akwenami wodnymi. To kompendium praktycznych wskazówek dla każdego, kto wypoczywa nad jeziorem, morzem czy rzeką. Będzie ona kolportowana między innymi przez WOPR i policję.
„Nad wodą z głową” – o tym musisz pamiętać:
Edukacja, która ratuje zdrowie i życie
Kampania „Nad wodą z głową” to wspólna inicjatywa redakcji „Tygodnika Nadwiślańskiego”, Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu, Rejonowego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego oraz Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu. Patronat honorowy nad projektem objął Prezydent Tarnobrzega Łukasz Nowak. Partnerami akcji zostały: Agencja Rozwoju Przemysłu - oddział w Tarnobrzegu, zarządca Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, FCC Tarnobrzeg i Grupa PBI. Jej ambasadorami natomiast restauracje i punkty działające nad Jeziorem Tarnobrzeskim: Restauracja Sezonowa, Hotel i Restauracja Kameleon, Lokal Orbita, Tawerna Marina oraz Wake Park Tarnobrzeg.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz