reklama
Efekty prac nad jeziorem coraz bardziej widoczne! [wideo][zdjęcia] - Tygodnik Nadwiślański
niedziela, 25 września
reklama

Efekty prac nad jeziorem coraz bardziej widoczne! [wideo][zdjęcia]

10
1 z 40

Nad Jeziorem Tarnobrzeskim nadal trwają prace rewitalizacyjne. Ich efekty są coraz bardziej widoczne.

Najbardziej widocznymi zmianami nad Jeziorem Tarnobrzeskim to wykonany prawie w całości ciąg pieszo-rowerowy na ul. Plażowej wraz z lampami, parkingi oraz wybudowane budynki gastronomiczne, budynek dla służb oraz toalety publiczne. Kostką wyłożone zostały już także tereny wokół nich.

Prace nad jeziorem przeprowadzają dwie firmy. Obecnie trwa wykańczanie budynków, przy ulicy Żeglarskiej wybudowana zostanie droga dojazdowa, która pełnić będzie rolę deptaka a także zapewni dojazd dla dostawców i służb porządkowych.  Zaawansowanie robót widać także przy powstającym zbiorniku retencyjnym. Trwają również przygotowania do wykonania ciągu pieszo-rowerowego na ulicy Żeglarskiej. U zbiegu ulic Żeglarskiej i Siarkowej trwają prace przygotowawcze do budowy ronda.

Zobacz także:
– Wszędzie tylko nie w Tarnobrzegu – bezpłatna kontrola świateł w autach
– W Stalowej Woli okuliści będą badać przez telefon

– Dużo chętnych na budowę obwodnicy Tarnobrzega

Jak zapewniają Kierownik Budowy oraz Naczelnik Wydziału Techniczno – Inwestycyjnego i Drogownictwa miasta Tarnobrzega, prace przebiegają zgodnie z planem. Po zakończeniu robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego powstanie park linowy, plac zabaw i altany pod które już przygotowane jest podłoże.

Efekty prac nad jeziorem coraz bardziej widoczne – wideo i 40 zdjęć

Wideo/Fot. K. Robuta

1 z 40

10 komentarzy

  1. Jeśli projektantowi się wydaje, że ludzie będą chodzić po tych kostkach chodnikowych, to się myli. Będą chodzić po asfaltowej ścieżce rowerowej. Bo tak im będzie wygodniej. Zwłaszcza z kijkami do nordic walkingu. Daliście w Urzędzie Miasta plamy razem z projektantem.Konsultowaliście ten projekt z ludźmi? Zapewne nie. Projekt jest brzydki.Kostka i beton jak poprzednik napisał.Tyle w temacie. Szkoda czasu na dyskusje.

  2. Po co droga rowerowa i chodnik dla pieszych trzeba było odrazu namalować na środku ze to dla pieszych i rowerzystów tak jak na całym mieście . Co za debil wymyślił sobie taką głupotę nie dość że teraz było ciężko rowerem sie poruszać po mieście bo często pseudo zakochani leźli środkiem to teraz juz wogule bedzie wolna amerykanka. Ja jak do tej pory spadam na drogę i mam gdzieś te pseudo drogi rowerowe w Tarnobrzegu.

    • na dwóch kołach na

      O to to, o to to… . Masz rację. Pseudo drogi rowerowe w Tarnobrzegu. Zastanawiam się czy wszyscy odpowiedzialni za ich projekty, budowę, nadzór jeżdżą na rowerach. odnoszę wrażenie, że nie. Wsadźcie swoje cztery litery na rowery i przejedźcie chociarz kawałek. Wtedy zobaczycie co wybudowaliście.

  3. bida az piszczy na

    nad dolkiem machowskim przez tubylcow nazwanym dumnie jeziorem tarnobrzeskim

    • I elegancko każda zmiana jest dobra … osoby które korzystają często z jeziora praktycznie codziennie są… będą zadowoleni … osoby które wybieraja się raz w miesiącu nad jezioro wieczne malkontenctwo nigdy nie będą zadowoleni ….jak zawsze najwiecej maja do powiedzenia …

      • malkontentka na

        Zmiana może dobra,ale nie musi.Nie każdy projekt jest dobry, a już widzę, że ten pomysł na infrastrukturę wokół jeziora jest kiepski.

  4. sam beton i kostka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! progi zwalniajace niech na jezdniach zrobia
    Normalnie to nad jezioro nie ma wjazdu tylko na parkingu zostawia sie samochody
    A tu autostrada nad brzegiem
    Bedzie mozna spalinami poodychac !!!!!!!!!!!!

    • Też mam takie wrażenie. Dawniej było tak swojsko, a teraz to tylko kostka, droga rzeczywiście jak autostrada i zbyt wysokie lampy. Powinno być nad jeziorem bardziej… kameralnie. Nie wiem czy to ostatnie słowo jest dobre, ale wydaje mi się, że już nie będzie jak kiedyś, tak swojsko.

      Ciekawe czy od strony wisłostrady posadzą drzewa, choć trochę stanowiące zaporę dla hałasu samochodów. Tam powinien być jeden ciąg drzew a wzdłuż wybudowanej drogi, drugi, coby skutecznie wytłumiły hałas z silników samochodów.