Zamknij

Inwestor chwali się tarnobrzeskim parkiem handlowym na targach w Warszawie [WIZUALIZACJA]

10:19, 21.09.2023 Aktualizacja: 16:18, 24.09.2023
Skomentuj

W Warszawie, w dniach 20-21 września, odbywają się Jesienne Targi Centrów Handlowych SCF 2023 Fall. Jednym z prezentowanych tam projektów jest N-Park Tarnobrzeg. Realizująca go Grupa NAPOLLO wymienia go jako swoją sztandarową inwestycję, wyznaczającą nowe trendy w budowie parków handlowych.

Branżowy portal SCF News retailnet.pl opublikował rozmowę z Krzysztofem Elsnerem, członkiem zarządu NAPOLLO ds. Inwestycji komercyjnych. W wywiadzie jest też mowa o Tarnobrzegu.

– Decydujemy się na budowę większych parków, co jest korzystne zarówno dla najemców, jak i dla miast. Nasza oferta staje się wtedy kompleksowa i unikalna w regionie, co wpisuje się doskonale w krajobraz miejski i spełnia potrzeby lokalnych społeczności. Na targach zaprezentujemy zarówno projekty nowe jak i te w przygotowaniu. Tu chciałbym szczególnie zwrócić uwagę na inwestycję, którą planujemy od pewnego czasu, natomiast dziś rozpoczynamy jej budowę. Mowa o N-Parku w Tarnobrzegu. Jak na N-Park to ogromna inwestycja, ponieważ obiekt ma powierzchnię około 14 tysięcy metrów kwadratowych. W ramach tej inwestycji, budowany będzie dodatkowo market budowlany Leroy Merlin o powierzchni prawie 10 tysięcy metrów kwadratowych, co czyni to przedsięwzięcie imponującym. Obecnie przygotowujemy plac budowy oraz teren pod budowę ronda i dróg dojazdowych – powiedział w rozmowie z Retailnet Krzysztof Elsner.

N-Park Tarnobrzeg ma być realizowany na osiedlu Mokrzyszów, za wiaduktem prowadzącym nad torami kolejowymi, na terenie dawnej Fabryki Urządzeń Mechanicznych. Z informacji Grupy Napollo wynika, że obiekt ma mieścić około 20 sklepów, polskich i międzynarodowych marek oraz restaurację typu drive thru.

– Rozpoczęcie budowy N-Parku w Tarnobrzegu jest planowane na listopad 2023 roku. Przygotowujemy w tej chwili plac budowy. Zakończenie budowy parku i marketu budowlanego to listopad 2024 roku – poinformowała „Tygodnik Nadwiślański” Teresa Witkowska, dyrektor marketingu i PR Grupy NAPOLLO.

[FOTORELACJA]4800[/FOTORELACJA]

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(4)

KlientKlient

1 0

Czym się chwalą? Tym następnym pudełkiem od zapałek?

08:35, 22.09.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

supersuper

0 0

w rzeszowskiem powstaja fajne parki

08:49, 22.09.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TolaTola

0 0

Niech wreszcie to wybudują a nie tylko dud chwala

19:56, 22.09.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

????????

1 0

Czy w tym parku przewidział ktoś WC? Jak nie to siku będę musiał wykonać pod drzewkiem.

08:32, 23.09.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%