Zamknij

Chciał zwiększyć limit płatności blikiem. Stracił kilka tysięcy

10:54, 10.05.2024 rs Aktualizacja: 10:58, 10.05.2024
Skomentuj

43-letni mieszkaniec gminy Opatów kolejną ofiarą oszustwa "na pracownika banku".

W czwartkowe popołudnie do Komendy Powiatowej Policji w Opatowie zgłosił się 43-latek. Mężczyzna zawiadomił, że prawdopodobne padł ofiarą oszustwa.

– Z jego relacji wynikało, że na użytkowany przez niego numer telefonu zadzwoniła kobieta, przedstawiająca się jako pracownik banku. Rzekoma konsultantka przedstawiła swojemu rozmówcy ofertę zwiększenia limitu płatności blik. Zainteresowany 43-latek postanowił skorzystać z propozycji - poinformowała Monika Żurek z KP Policji w Opatowie.

Dalsza część rozmowy dotyczyła realizacji usługi. W tym celu rozmówczyni poprosiła 43-latka o wygenerowanie kodu blik aby zabezpieczyć sumę pieniędzy, które następnie miały zostać mu zwrócone. Finalnie mężczyzna wygenerował dwa kody na łączną kwotę 3000 złotych.

Po tym rozmowa została przerwana, rzekomy pracownik banku rozłączył się. Wówczas u 43-latka pojawiły się wątpliwości, zorientował się, że padł ofiarą oszustwa. Potwierdziła to wizyta w oddziale banku, było jednak już za późno.

[ZT]209093[/ZT]

 

(rs)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu tyna.info.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%