Nie ma tygodnia, w którym nie publikowalibyśmy informacji na temat tego, że mieszkańcy naszego regionu padli ofiarami oszustów, stale doskonalących techniki manipulacji, którymi się posługują. Dlatego bardzo ważne jest, aby przypominać o tym i uświadamiać seniorów, że wielu decyzji nie powinni podejmować bez przemyślenia i konsultacji z bliskimi.
W ramach kampanii przygotowanej wspólnie z partnerami, którzy podobnie jak my czują powagę tego tematu, chcemy przestrzegać przed praktykami najczęściej stosowanymi przez oszustów.
Kampania będzie prowadzona z wykorzystaniem różnych nośników informacji, aby przekazywane treści dotarły do jak najszerszego grona odbiorców. Zależy nam na tym, aby jej przekaz dotarł nie tylko bezpośrednio do osób, które wydają się być najbardziej narażone na to, że padną ofiarą oszustów, ale także do ich bliskich, którzy mogą ich przed tym przestrzec.
Na początek przygotowywaliśmy całostronicową publikację w najnowszym wydaniu "Tygodnika Nadwiślańskiego". W ślad za nią, w najbliższych dniach pojawi się publikacja na naszym portalu internetowym tyna.info.pl, a także wystartuje kampania banerowa. W ostatnim etapie – między innymi za pośrednictwem partnerów akcji – kolportowana będzie ulotka, w której skrótowo przypominać będziemy o "najpopularniejszych" metodach wykorzystywanych obecnie przez oszustw.