Zamknij

Seniorze! Nie daj się oszukać – rusza kampania edukacyjna Tygodnika Nadwiślańskiego

14:37, 04.09.2024 redakcja Aktualizacja: 14:42, 06.09.2024

Pierwszy wrześniowy numer naszego pisma jest wyjątkowy, bo rozpoczynamy w nim zaplanowaną na kilka następnych tygodni kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości na temat niebezpieczeństw, na jakie narażone są przede wszystkim osoby starsze.

Nie ma tygodnia, w którym nie publikowalibyśmy informacji na temat tego, że mieszkańcy naszego regionu padli ofiarami oszustów, stale doskonalących techniki manipulacji, którymi się posługują. Dlatego bardzo ważne jest, aby przypominać o tym i uświadamiać seniorów, że wielu decyzji nie powinni podejmować bez przemyślenia i konsultacji z bliskimi. 

W ramach kampanii przygotowanej wspólnie z partnerami, którzy podobnie jak my czują powagę tego tematu, chcemy przestrzegać przed praktykami najczęściej stosowanymi przez oszustów.

Kampania będzie prowadzona z wykorzystaniem różnych nośników informacji, aby przekazywane treści dotarły do jak najszerszego grona odbiorców. Zależy nam na tym, aby jej przekaz dotarł nie tylko bezpośrednio do osób, które wydają się być najbardziej narażone na to, że padną ofiarą oszustów, ale także do ich bliskich, którzy mogą ich przed tym przestrzec.

Na początek przygotowywaliśmy całostronicową publikację w najnowszym wydaniu "Tygodnika Nadwiślańskiego". W ślad za nią, w najbliższych dniach pojawi się publikacja na naszym portalu internetowym tyna.info.pl, a także wystartuje kampania banerowa. W ostatnim etapie – między innymi za pośrednictwem partnerów akcji – kolportowana będzie ulotka, w której skrótowo przypominać będziemy o "najpopularniejszych" metodach wykorzystywanych obecnie przez oszustw. 

Czytaj w papierowym lub elektronicznym wydaniu Tygodnika Nadwiślańskiego:

(redakcja)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%