Zamknij

Z pasją i sercem do miasta. Trzy gwiazdki dla sandomierskiego Centrum Informacji Turystycznej

16:25, 04.02.2025 Aktualizacja: 16:36, 04.02.2025
Skomentuj Centrum Informacji Turystycznej w Sandomierzu  Centrum Informacji Turystycznej w Sandomierzu

Sandomierskie Centrum Informacji Turystycznej otrzymało certyfikat potwierdzający wysoki standard świadczonych usług. Przyznano mu trzy gwiazdki w czteropunktowej skali. 

Jest to certyfikat Polskiego Systemu Informacji Turystycznej. Przyznanie go, już po raz kolejny, było poprzedzone szeregiem działań, mających na celu sprawdzenie wiedzy i umiejętności pracowników. Istotną kwestią braną pod uwagę przy ocenie dokonywanej przez ekspertów z branży są również opinie turystów i  „tajemniczych klientów”.

– Jest to forma wyróżnienia, ale i pokazania, na jakim poziomie jest obsługa w CIT. Cieszymy się, że zostaliśmy docenieni. Zależy nam na tym, aby turyści wiedzieli, że mogą na nas liczyć. Staramy się, aby poziom pracy centrum był jeszcze wyższy, dlatego co chwilę wprowadzamy jakieś ulepszenia i nowości – podkreśliła Kamila Kremiec-Panek, dyrektorka Sandomierskiego Centrum Kultury, w strukturach którego działa CIT.  

Kamila Kremiec-Panek dodała, że przyznanie certyfikatu zbiegło się z otrzymaniem przez nią wiadomości mailowej od turysty ze Świdnicy zachwyconego obsługą w sandomierskim centrum. Przyznał on, iż nie spodziewał się, że informacje o mieście można przekazywać z taką pasją i sercem.

– To jest najważniejsze: dla osób z biura to nie jest tylko praca, ale i pasja. Sądzę, że to w dużej mierze decyduje o tak wysokiej  ocenie – powiedziała szefowa SCK.   

Zespół CIT tworzą: Beata Głowacka, Annę Jeżowska, Agnieszka Serafin, Joanna Gajda i Edyta Chmura.

Pracownice biura przekazują turystom informacje nie tylko na temat tego, jak poruszać się po Królewskim Mieście, ale również o historii Sandomierza, jego zabytkach czy atrakcjach. Zajmują się także koordynacją działań największych miejskich atrakcji turystycznych: Podziemnej Trasy Turystycznej, Bramy Opatowskiej a także Ratusza. Do zadań informatorów należy ponadto prowadzenie dwóch obiektów noclegowych: „Krępianka” oraz „Przytulny Zakątek”. Ekipa służy pomocą w znajdowaniu miejsc noclegowych, połączeń komunikacyjnych, a także przydatnymi wskazówkami przy rozstrzyganiu wielu turystycznych dylematów.

CIT, dzięki dogodnej lokalizacji, w sercu starówki, i oznakowaniu obsługuje rocznie tysiące turystów.

 

(mp)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%