Ideą plebiscytu jest wyróżnienie najlepszych miejsc w branży turystycznej, które zdobyły najwyższe oceny od klientów w serwisach internetowych, takich jak na przykład Google Maps czy Facebook. Średnia ocen z tych platform stanowi końcowy wynik rankingu.
To nie pierwsze wyróżnienie dla sandomierskiego CIT. W tym roku placówka otrzymała także certyfikat Polskiego Systemu Informacji Turystycznej. Przyznano jej trzy gwiazdki w czteropunktowej skali. Ocena poprzedzona była szeregiem działań sprawdzających wiedzę i umiejętności pracowników, a także opiniami turystów i „tajemniczych klientów”.
Zespół centrum tworzą: Beata Głowacka, Anna Jeżowska, Agnieszka Serafin, Joanna Gajda i Edyta Chmura. Pracownice biura przekazują turystom informacje nie tylko o tym, jak poruszać się po Sandomierzu, ale także o historii miasta, jego zabytkach i atrakcjach.
Do zadań CIT należy również koordynacja działań największych miejskich atrakcji turystycznych: Podziemnej Trasy Turystycznej, Bramy Opatowskiej i Ratusza, a także prowadzenie dwóch obiektów noclegowych: „Krępianka” i „Przytulny Zakątek”. Ekipa centrum pomaga turystom w znajdowaniu miejsc noclegowych, połączeń komunikacyjnych oraz udziela praktycznych wskazówek przy rozwiązywaniu różnych turystycznych dylematów.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu tyna.info.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz